Критерії
оцінки робіт учнів
Оцінка
|
Розуміння завдання
|
Виконання
завдання
|
Результат
роботи
|
Творчий
підхід
|
Відмінно
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Оцінюються робота на
різних етапах; висновки аргументовані; всі матеріали мають
безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно;
використовується інформація з достовірних джерел.
|
Чіткий і логічний
виклад інформації; вся інформації має безпосереднє відношення до теми,
точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і
оцінка матеріалу, визначеність позиції.
|
Представлені різні
підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю
і висловлює точку зору мікрогрупи.
|
Добре
|
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє
відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї;
використовується обмежена кількість джерел.
|
Не вся інформація взята з достовірних джерел; частина
інформації неточна або не має прямого відношення до теми.
|
Точність і структурованість інформації; привабливе
оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації.
Робота схожа на інші учнівські роботи.
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться
порівняння, але не зроблені висновки.
|
Задовільно
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього
відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не
аналізується і не оцінюється.
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна чи не
має відношення до теми; неповні відповіді на запитання; не робляться спроби
оцінити або проаналізувати інформацію.
|
Матеріал логічно не збудований і поданий зовні
непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені питання.
|
Учень просто копіює інформацію з запропонованих джерел;
немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою
веб-квесту.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий